24h
1790 (przez pierwsze 3 miesiące), promocja ważna dla nowych klientów do końca Lipca.
  • Zapoznanie się z oprogramowaniem i sprzętem używanym przez klienta.
  • W pakiecie 10h pracy serwisanta o dowolnej porze.
  • 1h pracy serwisantana miejscu = 2h pomocy zdalnej
  • Czas oczekiwania na serwisanta maksymalnie 6h od zgłoszenia awarii.
  • Czas oczekiwania na pomoc zdalną do 3h (zazwyczaj od razu 10:00 - 18:00)
  • Godziny przyjazdu i pomocy zdalnej: 24h
Maksymalny
Podstawowy
990 (przez pierwsze 3 miesiące), promocja ważna dla nowych klientów do końca Lipca.
  • Zapoznanie się z oprogramowaniem i sprzętem używanym przez klienta.
  • W pakiecie 10h pracy serwisanta.
  • 1h pracy serwisantana miejscu = 2h pomocy zdalnej
  • Czas oczekiwania na serwisanta maksymalnie 24h od zgłoszenia awarii.
  • Czas oczekiwania na pomoc zdalną do 12h (zazwyczaj od razu 10:00 - 18:00)
  • Godziny przyjazdu i pomocy zdalnej 8:00 – 20:00
Ekonomiczny
Zbilansowany
1410 (przez pierwsze 3 miesiące), promocja ważna dla nowych klientów do końca Lipca.
  • Zapoznanie się z oprogramowaniem i sprzętem używanym przez klienta.
  • W pakiecie 10h pracy serwisanta, w tym 5h o dowolnej porze.
  • 1h pracy serwisantana miejscu = 2h pomocy zdalnej
  • Czas oczekiwania na serwisanta maksymalnie do 12h od zgłoszenia awarii.
  • Czas oczekiwania na pomoc zdalną do 6h (zazwyczaj od razu 10:00 - 18:00)
  • Godziny przyjazdu i pomocy zdalnej: 24h (do 5h prac na miejscu)

Standardowe możliwość modyfikacji pakietu

  • Monitoring stanowiska 24/7: 1,99zł / dzień
  • Rozszerzenie pakietu o każdą godzinę więcej / msc: + 79zł w promocji za pierwsze 3 miesiące, potem 99zł. Obowiązuje od 8:00 – 20:00
  • Pogotowie komputerowe nocne: +50zł/ rozszerzenie godziny dziennej do 24h

Rozliczanie przy wyczerpaniu godzin z pakietu

  • Każde pół godziny dziennej pomocy zdalnej ponad pakiet – 29zł (przez pierwsze 3 miesiące, potem 49zł)
  • Każda dzienna godzina pracy serwisanta ponad pakiet – 99zł (przez pierwsze 3 miesiące, potem 119zł)
  • Każda nocna godzina pracy serwisanta ponad pakiet – 169zł (przez pierwsze 3 miesiące, potem 199zł)

Co to jest monitoring stanowiska?

Na wybranym przez klienta stanowisku (stanowiskach) instalujemy i konfigurujemy program, który będzie monitorował wybrane przez serwisanta i klienta parametry pracy. Są to między innymi takie rzeczy jak temperatury, obciążenie, procesy, problemy zgłaszane przez dysk twardy i tym podobne rzeczy.
W razie wykrycia przez program problemu, serwisant dostaje natychmiast informacje, sprawdza zdalnie stanowisko i w razie potrzeby firma nawiązuje kontakt z klientem.

Całość daje możliwości wykrycia zbliżającej się usterki która może być powodem awarii komputera i utraty danych.

Wszystkie ceny zawarte są cenami netto.