FAQ

Zdarza się, że nasi klienci borykają się z problemami technicznymi ze swoimi komputerami od dłuższego czasu. Niektóre z usterek wymagają wymiany podzespołów na nowe bądź takie, które są używane, ale nadal mogą zapewniać urządzeniu sprawność na odpowiednim poziomie. Jeśli dysponujesz już swoimi częściami zakupionymi we własnym zakresie, możesz je dostarczyć do osoby, która będzie zajmowała się naprawą. Weryfikacja, czy będą one odpowiednie i zapewnią urządzeniu pożądany stan techniczny odbędzie się podczas prac serwisowych.

 Odpowiedź jest iście akademicka - to zależy od rodzaju usterki i nakładu pracy. Komputery są urządzeniami dość skomplikowanymi, które mogą psuć się w wielu obszarach. Czasami serwis może zająć kilka, a czasami kilkanaście lub kilkadziesiąt godzin. Gwarantujemy jednak, że naprawa u nas trwa maksymalnie dwa tygodnie, choć zazwyczaj wystarczy nam 7 dni. W ten czas wlicza się także diagnostyka - sprawdzanie czy problem techniczny został wyeliminowany na stałe i czy prace przyniosły pożądany efekt.

Każdy laptop lub komputer stacjonarny w momencie zakupu jest objęty gwarancją producenta oraz opatrzony plombami, których zerwanie z reguły grozi jej utratą. Aby uzyskać odpowiedź na to pytanie, warto zaznajomić się z treścią karty gwarancyjnej, którą otrzymałeś w zestawie z urządzeniem w momencie zakupu. Zdarza się, że różni producenci określają różne warunki. Jeśli obawiasz się utraty możliwości zwrotu urządzenia, najpierw upewnij się, jakie warunki musisz spełnić, by móc skorzystać z serwisu producenta.

 Staramy się być na każde Twoje wezwanie w sytuacji, gdy dochodzi do awarii komputera bądź laptopa. Zależy nam na tym, abyś ponownie mógł korzystać z urządzenia tak szybko, jak to tylko możliwe. Nasze pogotowie komputerowe obsługuje obszar Wrocławia oraz innych miejscowości znajdujących się w najbliższych okolicach.