Nawet pozornie drobna awaria sprzętu lub oprogramowania może przyczynić się do powstania ogromnych strat finansowych w Twoim przedsiębiorstwie. Wielu problemów można na szczęście w stosunkowo łatwy sposób uniknąć - wystarczy zadbać o monitoring stanowiska w czasie rzeczywistym! Jeżeli zdecydujesz się postawić na oferowane przez nas wsparcie informatyczne firmy, wszystkie usterki mogące spowodować np. utratę kluczowych danych zostaną wykryte dużo wcześniej, zanim jeszcze przerodzą się w trudne do usunięcia awarie.
Oprócz monitoringu stanowiska, w ramach przygotowanych przez nas abonamentów zyskujesz określony pakiet godzin pracy serwisanta do wykorzystania w ciągu miesiąca. Bez problemu możesz rozszerzyć też swój abonament o np. nocne pogotowie informatyczne w bardzo dobrej cenie.
Chętnie pomożemy Ci również w wielu innych kwestiach, związanych choćby z takimi zagadnieniami jak konserwacja sprzętu, poprawa wydajności komputera czy administracja sieci. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej o ofercie!
Oferujemy szybki dojazd oraz usługi 24/7 na terenie Wrocławia
Charakteryzujemy się indywidualnym podejściem dla każdego z klientów
Od podstawowych spraw typu instalacja oprogramowania, konfiguracja poczty, przez doradztwo zakupowe, awarie sprzętowe
Prosta umowa, jasny cennik. Nie lubimy komplikacji więc oferujemy przejrzysty kosztorys
Jesteśmy pomocni gdy Twój komputer ma problem z uruchomieniem, nie ładuje systemu lub pracuje bardzo wolno.
Wykonujemy cykliczną kopie zapasową, na wypadek utraty ważnych danych Twojej firmy.
Wymienimy części w Twoim komputerze, by odzyskał dawną sprawność i niezawodność.
Instalujemy na komputerze oprogramowanie, które na podstawie parametrów pracy komputera powiadomi serwisanta o problemie.
Instalujemy na świeżo lub aktualizujemy oprogramowanie w sposób który oczekujesz.
Tworzymy, modyfikujemy, konfigurujemy, administrujemy Twoją sieć
Dbamy o Twoje pliki, dlatego usuwamy złośliwe oprogramowanie.
Odzyskamy Twoje dane tak szybko, na ile pozwoli nam dysk.
Konserwujemy układ chłodzenia, aby zniwelować możliwość uszkodzenia komponentów.
Dobieramy części na podstawie wywiadu z klientem, tworzymy kosztorys i czekamy na akceptacje